Dynamický remarketing aneb konec spamu:
Přestaňte si kupovat reklamní plochy a začnete si kupovat perspektivné zákazníky. Dynamický remarketing znamená, že jakmile váš web někdo navštíví, vypočteme online, jakou má pravděpodobnost k nákupu a ty nejperspektivnější návštěvníky zařadíme do dynamických re-marketingových kampaní.
Kampaně budou mít individualizovaný obsah, tak aby byli na míru ušité návštěvníkovi, kterého chcete proměnit v zákazníka.
Statický remarketing nebo remarketing s nepersonalizovaným obsahem je vlastně spam.Spam Vám rozhodně nepomůže vytvořit profitabilní business se zákazníky, který budou mít důvod se k Vám vracet.
Odpovědí jsou dynamické marketingové kampaně.
Na vytvoření své první dynamické kampaně budete potřebovat identifikovat každého webového návštěvníka a k danému identifikátoru ukládat historii o co projevil ten který návštěvník zájem. To je ale pouze základ, ideálně je spojit dynamický remarketing s doporučováním produktů a na to budete muset vytvořit pro Vaše produktové portfolio algoritmus pro doporučování produktů.
Nevíte jak na dynamický remarketing? Rádi vám pomůžeme!
Atribuční modely, proč žádné pevné pravidlo nefunguje:
Online marketing má mnoho kanálů, který ale funguje a v jaké kombinaci?
Odpovědí dávají atribuční modely. Ne, ale last click a ne first click modely. Teda pokud neprodáváte ponožky. Tak možná model 40-20-40?
Na příklad, všechny reporty z Google Analytics využívají jenom last click atribuci. Jinak řečeno, vše na čem záleží z pohledu Google Analytics je jen a pouze ten poslední klik. Chcete vědět, který online kanál Vám přinesl daného návštěvníka? Odpověď nehledejte v reportech z Google Analytics.
Jedinou odpověď Vám můžou dát Vaše data a algoritmická atribuce. Žádná heuristika a pevná pravidla, jen a pouze Vaše data dávají odpověď, které kanály a v jaké míre se podílejí na úspěchu vašich online kampaní. Že nevíte jak se algoritmické atribuční modely tvoří? Nevadí, každá firma to má jinak a my dokážeme vytvořit model pro každou z nich. Jediným předpokladem jsou data ve správné formě a správná aplikace strojového učení. Markov chains jsou skvělé, ale jsou taky další modely, které Vám můžou pomoci. Nebo se můžete obrátit na nás a my Vám model vytvoříme a pomůžeme s optimalizací Vašeho online marketingu.