Personalizace webu funguje!
Každý zákazník je jiný, vy však máte jeden web pro všechny z nich…
Ideálně byste měli mít personalizovaný web pro každého návštěvníka, tak aby každý návštěvník měl pocit, že právě on, je pro vás na PRVNÍM místě. Odlište se od vaší konkurence!
Personalizace webu opravdu funguje a vaši návštěvníci ji očekávají, a pokud ji váš web neumí, dostáváte se do významné konkurenční nevýhody.
Personalizace Vám umožní reagovat individuálně na chování návštěvníků a zobrazovat jim jenom to co je pro ně nejzajímavější a ne to co pro ně nemá hodnotu a co nereaguje na to, co na vašem webu dělali a na to co tam dělají právě teď.
Jak na personalizaci webu?
Co budete potřebovat? V první radě, jsou to data a ne data z vašeho nástroje pro online analytiku. Žádný nástroj Vám je nedá, protože zobrazuje jen a pouze sumární data. Co budete potřebovat je řešení pro sběr dat, vyvinuté na míru vašeho webu. Takhle vyvinutý data feed umožní sběr data v real time režimu, který je nevyhnutnou podmínkou pro jakoukoli personalizaci. Pokud takový data feed nemáte, vyvineme ho pro Vás na míru vašeho webu, s tím že do něj rovno zařadíme všechny informace, které budeme potřebovat o krok dál: u dynamické personalizace a u doporučování produktů pro každého návštěvníka zvlášť.
Jak na segmentaci návštěvníků?
Pokud nejste schopni měnit váš web pro každého návštěvníka, můžete ho měnit pro různé segmenty návštěvníků, protože každý návštěvník má jiné zkušenosti, potřeby a cíle. Vaším úkolem je návštěvníky správně segmentovat a snažit se co nejlépe pro daný segment váš web přizpůsobit. O jakých segmentech mluvíme? Můžou to být segmenty dle nákupního stádia návštěvníka, je veliký rozdíl mezi návštěvníkem, který chce koupit teď a hned a mezi zákazníkem, který jenom sbírá informace pro své rozhodování. Jak dané návštěvníky efektivně odlišit? Odpověď je v datech a v správném použití metod strojového učení.
Zní to jako výzva a my Vám s personalizací a segmentací rádi pomůžeme!